Єдина платформа для роботи з дзвінками та угодами. Телефонія
в CRМ
Більше не потрібно перемикатися між програмами або ж інтегрувати їх. Вся історія комунікацій знаходиться в єдиному просторі. Система миттєво відображає дані про відкриту угоду під час дзвінка або ж пропонує створити нову
Контроль нових звернень
Всі нові звернення потрапляють у «нерозібране», де їх можна відстежити та працювати з ними. Успішно опрацьоване менеджером звернення переходить на наступний етап воронки.
Відстежуйте надходження звернень
Створення карти нового клієнта
Система дозволяє створити карту клієнта з нуля або працювати з попередньо заповненою картою нового клієнта. У карту необхідно внести ім’я і телефон; e-mail та посилання на соціальні мережі додаються за бажанням.
Додавайте дані клієнта зручно
Інформація про клієнта під час дзвінка
Якщо телефонує поточний клієнт з відкритою угодою, система одразу відобразить дані клієнта та відповільного менеджера. Якщо ж відкритих угод немає, система запропонує створити нову.
Переглядайте деталі без зайвих зусиль
Прив’язка «клієнт-менеджер»
Дзвінок постійного клієнта одразу спрямовується на закріпленого за ним менеджера або перенаправляється на іншого менеджера, якщо відповідальний менеджер не прийняв дзвінок.
Орієнтуйтеся в запиті клієнта
Створення угоди на будь-якому етапі
Система дає можливість пропустити початкові кроки обробки угоди та створити угоду одразу на обраному етапі воронки. Наприклад, якщо клієнт тільки-но зателефонував і вже готовий до покупки.
Будьте готові до покупки завжди
Джерела угод
Система дає можливість фіксувати джерело, з якого прийшов клієнт: із запиту на дзвінок за допомогою GetCall, діалогу з Online Chat, або телефонного дзвінка.
Визначайте, звідки приходять ліди
Історія спілкування
Вся комунікація з клієнтом: інформація про дзвінки, здійснені та втрачені, а також аудіозаписи розмов зберігаються в історії спілкування. Система також фіксує дату та час, тривалість розмови та очікування на лінії.
Не тримайте все в голові
Контроль і управління угодою
Поточні завдання, нотатки та закріплені файли для кожної угоди знаходяться в єдиному просторі. Система також дає можливість управляти угодою: відредагувати, видалити, призначити нового відповідального.
Працюйте з угодою зручно
Перевірка статусу декількох угод
У вкладці «Угоди» зібрано всі поточні і минулі угоди за номером телефону клієнта. Якщо клієнт має декілька замовлень, система автоматично покаже статус для кожного з них.